Sabtu, 31 Mac 2012

Uppps lama sudah hihi

cak !
hye kamu2 semua..emmmm aku rindu banget sama ni beloog ehm banyak story nk citer tp dek kerana kekangan masa..so terpaksala dilupakan nilai murni hasrat aku tu cewaaahhh murni la sgt kah2x...
emmmm..so jadi cikgu ehmmm memang mencabar...
cikgu la segala-galanya...
ehm yg paling syok cikgula yg membentuk pelajar menjadi doktor, jurutera dan perdana menteri..ok fine !
ehm berat kan tanggungjawab cikgu...so far da 2 weeks aku bergelar training teacher..hihi
ehm macam2 gelagat aku jumpa student aku ..ehm paling syok dak cina memang ramai giler...sabar ye nok  !
huhu
ehm diowg walaupun nakal tp sebenarnya pandai yela g kelas tido tp mlm pulun tuisyen huhu.........
so aku kena creative n innovatives kih2x....


k la aku nk sambung wat ROS aku..apa tu ROS??

RANCANGAN ORIENTASI SEKOLAH akuuuu laaa..hihi MINGGU KE-4 softcopy kena anta kt lec aku huhu...by email ok...week 5 baru hardcopy....kih2x...




2 ulasan:

Junejune c budak sowt berkata...

ohhh. ni ckgu lha nie . wahhhh . msti best kn .? slamat menempuh cbaran sbgai ckgu ye . chaiyokkkk . :D

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@Junejune c budak sowtbest tgk gelagat anak murid hehe ok tq dear

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...