Jumaat, 9 Mac 2012

sorry sangat2x..

Oish..emm sgt2 sedih dek kerana my Lono a.k.a my lappy masuk ICU
emm da seminggu wey x siap2 agi..sadis..ehm ingatkan minggu ni da siap rupenya hampeh jer..sabo2 nasib bek lum start latihan mengajar agi..
hopefully segala urusan ku dipermudahkan..ehm melayang rm 5++ repair lappy ngn printer huhu
tp x pe semua benda tu nk guna lama..huhu...^.<
ok kepada semua blogger jgn mara2 ea lau aku x terjah kowg..
actually ni aku guna lappy adik aku..emm nnt lappy da siap aku g la lawat kowg semua..
em da tu jgn nk sogan2 terjah belog aku..jemput2 masuk haha...
sayang semua...daaa=)

Tiada ulasan:

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...