Selasa, 28 Februari 2012

whatever to say



Oh my god...aku da jatuh cinta dekat dia a.k.a abg NAVY..ehm kadang2 perasaan lain sgt dgn lelaki-lelaki yg aku couple sebelum ni..kenapa ea?ehm pulak tu ibu sokong aku ngn dia emmm
dia sgt lain bukan aku nk puji bub dia bf aku tp honestly dia sgt berbeza dan aku suka cara dia layan aku ehm actually aku kalo dulu2 la couple ni selalu mesti lelaki ckp mcm ni emmm pasni nk panggil u apa ea?haha geli x?ehm nk panggil u baby la ..mama .la haha bila aku da peringkat matang ni rasa agak geli pulak bila teringat zaman cinta monyet haha..
sorry guys jika ada yg terasa bub ni aku story ikut perasan aku n my page is my own style harap semua faham haha
emm mesti ada terfikir..em cepat gile ea ko cari pengganti walhal baru je putus..ehm aku pun serba salah nk ckp..mgkin dia jodoh aku mungkin juga tidak tp aku harap sgt dia pemilik tulang rusuk  aku ni bub aku rasa lain sgt bila ngn dia kali ni..walaupun aku x pernah berjumpa tp aku yakin ni semua kerja ALLAH S.W.T...
ehm dia sgt2 simple owgnya..ehm sgt cool dan paling penting aku suka cara dia x dela nk jiwang karat suh panggil papa k abg k walhal belum ada ikatan apa2pun ehmmmm seronok ngn dia..dan aku suka jarak jauh ni bub elak maksiat lagipun kalo dia cal aku x dela sampai 1 jam kot..nk gayut lama2 pun rasa segan..ehm ni ke rasa cinta owg besau haha dush2x..aku da mengarut..ehm tp ehm aku x tau napa aku sgt suka kat dia OMG..aku da falling in love hahaha....dala aku suka ngn lelaki yg beruniform nie..ehm sekali amik kaw dia pulak NAVY hihi
ehmm harap sgt dia x kecewakan aku..ehm lupa lak nk pesan kepada yg rasa menyampah ngn entry aku ni boleh bla dari belog aku haha WARNING awal2x ...uppps ni halau secara hormat haha
kepada stalker x yah la nk stalker sgt just click button follow ko follow jer kah3x...gelak golek2=p

ehm so bila abg navy kena pergi latihan pertahanan pangkalan la pulok~ ehm sunyi sepila samsung aku huhu..
tp x pe dia berkhidmat utk negara ceh2x..patriotik pulak ko bedah haha..
ehm so nga bosan2 before kua bwk ibu aku beli barang so snap pic sowg2 ehm nk harapkan kamera DSLR lama lagi nk dapat so amik hp ibu try snap sowg2 haha...bikin panas aty ibu jer kih3x..anyway syg ibu ketat2x..

jom layankan pic aku ni kih2x....


comel x sy hihi^^ 



ehm bila la abg navy nk lek niii hihi 



auwcakkkkk^.<



uishhh silau2x haha >.<



huhu smile =)

Misz Sunsweetz: ehmmm semoga dia pemilik tulang rusuk ini ^.<

Tiada ulasan:

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...