Isnin, 20 Februari 2012

Tawakal sahaja^.-

Tawakal tanpa usaha bukan satu benda yg dinyatakan dlm islam...
ehm pernah aku terbaca dlm FB status seorng rakanku..mengenai dirinya tidak memerlukan BF utk mengingatinya  dlm pelbagai hal kerana adanya ALLAH S.W.T..aku suka status nya tu..sgt ikhlas 
emmm betul ada bf boleh buat kita leka dan sebenarnya aku bukannya mahu menjadi hipokrit segala bagai nier...actually USAHA itu perlu ada dan ingatla jaga la batas2 pergaulan kamu ehmm...
ehm memang sakit kalo putus cinta ni..aku pun pernah merasainya ..bukan aku sj yg rasa rakan2 ku juga pernah rasa..itulah yg aku selalu pesan kepada mereka yg tidak pernah terlibat dgn CINTA jgn mendekatinya kerana sekali anda mendekatinya byk perubahan boleh berlaku..ehm ok !
tp ko le lak couple...?haha soklan cepumas..sebab tu la aku nasihatkan kalo kowg x couple agi jgn couple ..sebenarnya aku sgt suka konsep cinta lepas khwin ehm sweet sgt..ehm mcm aku..aku couple tp kami x berjumpa terlalu byk benda yg menghalang aku dan DIA utk berjumpa..aku anggap ni ada lah satu ujian dan dugaan dariNYA..aku terima dia kerana keikhlasannya terhadap aku..dan aku suka perwatakan yg ada padanya walaupun kami x pernah bersua.aku yakin ALLAH S.W.T akan menemukan aku dengannya suatu ari nnti dgn ikatan yg sah mudah2an ...
ehmmm tipu la jika aku menyatakan aku tidak mencintainya..dia lain dari yg lain..cara dia sgt mencuri aty ini...
ehm aku menerimanya kerana ALLAH S.W.T
memang sebelum berjumpa dgn si DIA aku pernah berjumpa dgn insan yg amat baik hati budinya namun aku bukan materialistik& memilih sgt  cuma aku x nak bazirkan waktuku dan byk sebab yg menghalang antara aku dgn dia dan biala dia berjumpa dgn insan yg lebih baik dari diri ini..maafkan aku duhai awak =(

Misz Sunsweetz: Jodoh,Ajal,Rezeki  ditangan ALLAH S.W.T ...semoga urusan ku dengan si dia dipermudahkan^^


4 ulasan:

KhaiZa berkata...

cinta di alam maya ke nih?

Ain Zulaikha berkata...

huhuhu mengapa ini ?

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@KhaiZaehm cinta muka buku ..hehe x dela.cinta abadi hehe^^

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@Ain Zulaikhaehmm nothing dear justword come from my heart hihi ^^

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...