Pengikut

Ahad, 26 Februari 2012

Menu lunch hari ini ~

cak..hello2x...huhu ehmmm arini ni catat rekod bila aku kena pegang sudip kuali hehe ...
besenya My Master chef ( my mum) yg masak...
dek kerana My mum kena demam terpaksala aku masuk dapur hihi 
ehm apa??
ingat aku x pandai masak ker...
sejak cuti nk LATIHAN MENGAJAR nie ehm byk da aku belajar selok belok kat dapur hihi mana tau nnt ada owg dtg minang ehm malu kalo x reti masak hehe
huhu
ehm so apa aku nk masak ea..yela ibu ckp lauk x li lagi bub ayah aku pun keje pagi semalam n aku pun lupa nk list kan..so memang la survival giler kan nk masak tp x de bahan da macam filem P.RAMLEE hehe ala-ala musang berjanggut kih2x..
so aku tgk telur ada..syur dlm peti ada kacang pnjang n kubis..pastu ada ikan masin..ehmmm wink ^.-
terus dpt idea..ehm arini memang sepenuh masa aku jd surirumah sambil masak sambil basuh baju ..huhu powerpuff girl sey `^.< hehe

so setelah berhempas pulas....ni la hasilnya..hihi 

Telur rebus masak kari berempah ^^





ikan masin pembuka selera^^

sayur kubis campur kacang panjang goreng ala2x kampung^^



 emm utk ibu aku masakkan bubur huhu 
tekak owg demam ni sesuai makan bubur..>.<


Misz Sunsweetz: tetibe teringatkan pesanan abg NAVY suh belaja masak =P





4 00000 sunsweetz comment:

alyea berkata...

bestnyeerr..terliur..=)

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@alyeahehe alya masak mesti ag sedap kan^^

ct nyssa berkata...

waah,, nice blog awak ^^ da follow, 602 =)

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@ct nyssatq dear..i'll folo u back^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...