Isnin, 27 Februari 2012

kenapa mesti mengungkit...

kenapalah manusia ni suka mengungkit..
ehm x pernah puas dgn apa yg ada..kalo owg da x suka tu x yah la nk pujuk rayu pastu wat perkara yg bukan2...
ok fine mungkin silap aku dulu sebab pilih ko tp mungkin ni pengajaran bagi aku dan mungkin juga pengalaman kepada aku...
aku bersyukur sebab ko x jd permanent pemilik tulang rusuk ini..kalo x, habis la aku gamaknya..
heart broken je la huhu rupanya ALLAH itu maha penyayang,
aku diberi petunjuk alhamdullillah....
Tapi aku bersyukur YA ALLAH kau amik dia dan kau gantikan dgn insan yg lebih baik kepada diri ini..
semoga hubungan ku dgn dia kekal dan diredhaiMU...



misz sunsweetz: ehm malasnya la nk study..ehm padahal subjek f1,f2,f4 mathemathic jer...emmm bkan senang nk ajar anak owg ni^.-

2 ulasan:

wanabee berkata...

kenapaaa ?? kenapa mngungkit ???

sbb tak ikhlas >_<
hoho..

such a good entry . yes, Allah tu syg kat kita ..tu pasai Dia bagi kita jumpa dgn org yg salah utk perbaiki diri / hati2 ...lepas tu ..Dia ganti dgn yang lebih elok.....
niceeee :D

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@wanabeeehm yup..may be satu dugaan utk Ms thank yunk!

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...