Pengikut

Khamis, 2 Februari 2012

aku makin gemukkkkkkkk uwaaaa

 

Uwaaa gemuk mcm ni x nak laaa uwaaaa nangis T_T


ooooo tidak cuti semester ni lemak aku makin bertimbun2 arghhhhh !
kena diet ni..nak LM (latihan mengajar) nnt baju x muat hihi
kasut pun da x muat haha^^
ok fine kena potong pewut niiiii hihi ibu masak sedap sgt2 emmmm aish^^
ehmmmm arghhhhh jerit lagi


AKU NAK KURUS !


arggg yg mcm ni nak la hihi senyum=)




7 00000 sunsweetz comment:

yana zainal berkata...

ha2..naik bape koli..aq nie makin kurus la gamaknyew..kena jadi babysitter nangis jew kena dukung..
dah beli baju and kasut kew..nurul mase tu kan ingtkan nak survey2 beli kasut tuk LM tapi kasut lain yg dibelinye

Hanie Dew berkata...

aku pun heran tahun baru ni makin betambah berat bdan. makan sikit pun jadi betambah berat bdan. adakah sebab aku aktif menderma darah. oh tidak.

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@yana zainal:ehm x nk li lagi kasut n bju LM ..nk diet dulu...huhu gomok ni..ehm jeans pun da ketat huhu oo beli kasut pe tu?hehe

@hanie dew: ehm pernah dgr owg kata derma darah le naik badan bub nk replace drh yg hilang perlukan byk mkn huhu selera bertambah3 huhu

Tanpa Nama berkata...

ak pom da gemuk!!!!da makin tembam nh!!!haha,,ad la cm gmbr bdak yg ko ltak nh,,ahaha

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@tanpa Nama: haha poyos..ko tu keping jer haha jgn nk perasan sgt okey !

Liyana Zahim berkata...

Gunelah losyen mustajab.. Hahahah!

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@liyana zahim: hihi losyen mustajab huhu emmmM actually Ms ni alergic ngn bendaalah krim bagai ni hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...