Pengikut

Sabtu, 21 Januari 2012

Shopping Buku + gathering-BBQ Family + My Fwens Engagement

Emmm akhirnya habis gak RM200 Voucher buku 1 Msia aku
emm pas zohor aku n family merancang gerak g IOI Mall
emm so destinasi utama nk g E-BOOK Center nk g perabis voucher buku...haha

ok fine..sampai je x toleh kiri kanan terus g cari E-BOOK
masuk2 g terus tempat novel hihi
then jumpa lak buku Bimbingan & Latihan Persediaan..'MTest'
ala buku utk cikgu2 yg baru grad yg nk g interbiu tu utk dipostingkan aku pun grab la satu....huhu demi masa depan ok....

see novel mesti wajib hihi walaupun sebuah tp mesti nk li..hihi
buku yg coklat tu la yg aku ckp buku utk cikgu cikgi huhu


pastu lek umah terus siap2 masak2 n bakar2 nk wat BBQ lak yahoooo
kitaowg bakar satay jer....tp sgt seronok bub mengeratkan ahli family aku
emmm almaklum la kitaowg bukan selalu berkumpul sama2...
so ni kira season chinese new year...hihi
bila siap2 masak td ibu aku ckp da macam kita lak yg nk raya aku tersenyum jer^^


ok ni la dia pengerak utama dlm majlis BBQ kami hihi my lovely daddy...
actually aku x snap pic aku n others coz x pakai tudung haram ok! hehe so amik my dad je la jadi model satay hehe classs en puyad kih3x...


next pas makan2 siap le wat perlawanan chess
chess ni baru beli..
dgn voucher rm200 tuuu tqvm la to gomen hehe nnt kasi lagi kui3

emmm see papan chess tuu hehe ..lau aku memang fail main chess..hihi
memang giler2 x reti men hehe


dan paling special today my fwens engagement tp malangnya aku x dpt attend emm so aku nk  wish semoga jodoh kamu berpanjangan..no notty bila da jadi tunangan owg ok cyunk!
ni pic aku snap n curik dr fb die hihi jgn marah okey anyss hihi
canteknya kawan aku ni....em okey aku jeles sama kamoo hihi anyway aku heppy sama kamuuu^^ congrates!

Misz sunsweetz: emmm alhamdullillah niat ku nk li tafsir da tercapai n misi esok nk decorate my room huhu^^




3 00000 sunsweetz comment:

miss inna berkata...

inna masih ada lagi rm150 belum guna lagi...

nadiah berkata...

@miss inna:huhu banyak ag tuuuu...hehe^^

Cik Bunny berkata...

cik bunny lebih suka komik Gempak Starz =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...