Pengikut

Selasa, 17 Januari 2012

nak tengok bintang x??

hehe..emm semalam adalah tarikh keramat bagi ku yahooo
setelah beberapa ari berendam air mata dek kerinduan someone akhirnya....hihi
emmm semalam balek dari library aku terus buat aktiviti harian seperti mandi makan n solat..ceh2 itupun kau nk story ke..ada aku kesah my word n my page hahaha^^
then..mcm bese mlm study...
pas study rasa nk tidor...n x bercadanng nk bw n bukak lappy coz takot nnti leka hihi kononnya..la^^
thenn..lepas isyak terus amik my love a.k.a radio kecik sy si J.LO hihi ehm terus on 90.10 Hz hihi layan Hot.fm lalalala nyanyi sambil study then terus khusyuk study..
tiba-tiba....(da mcm suspens lak kann??)



**************************
bunyi ringtone hp cikai aku berbunyi...totttttt totttt hihi cmni ke bunyi nye hihi lantak la asal bunyi sey !
then terus angkat 
'ehm ayg ce tengok bintang'
hehe....aku gelak bagai sejak bila romantik ni......
'kat ne'
dia kata
'kat luar la '
aku pun terus bukak tingkap bilik...
'x de bintang la'
dia kata
'ce kuar tepi tgk bintangnya mesti ada'
la sudah sejak bila dia tau dari tepi bilik aku nmpak bintang..
aku pun kuar em sekali........

jeng2x.....



































amik kaw.....




















bintang kejora yg amat aku puja sampai tepi bilik hostel aku.....


















ok fine! dia dtg wat surprise haha^^










adeh wakanabeb ~













then terus bagai2 lari tukar baju n kuar g DANGA BAY hihi









of kos tgl kan buku n air nescafe yg aku buat dek kerana terlalu terkejut beruk hahaha





emmmmmm






kau la bintang dihatiku 
^^
misz sunsweetz: emmm tommorow teori set paper wish me gud luck.....ea syg2 semua!

2 00000 sunsweetz comment:

Tanpa Nama berkata...

siapekah ayg itu???ahahaha

::Misz sunsWeetz:: berkata...

emmm sapa ea??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...