Jumaat, 20 Januari 2012

keletah si kecik...hihi cyunk giler kat kamoo..chomey x?

emmm huhu seharian penat giler..mengemas bilik yg serabut..haha
asyimmmm sokmo jer..bersin giler wey..ni la aku alah pada habuk
so sapa nk jadi laki aku kena fhm n amik bibik ok haha
(dush2 mau lari semua calon tulang rusuk aku ..dgr kena amik bibik ...) 
hahaha
emmm dlm sibuk mengemas sempat gak la aku snap pic2 dak musyuk kesayangan aku ni jom 
review that picture...hohoho^^










emmm chomey x?





emmm geram x tgk dak kecik ni eeeee ^^





dak ni makan apa niiiii eeeeee










loveeee u baby hihi



misz sunsweetz: Alhamdullillah.....bilik da kemas..esok nk wat BBQ huhu yahooo 1 family berkumpul suka2x...

Tiada ulasan:

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...