Sabtu, 28 Januari 2012

keje part time aku

emmmm actually cuti semester 5 ni agak pendek
makan masa sebulan je ok!
oleh yg demikian..aku just tolong wat keje part time jer coz aku nk cover duit betulkan lappy aku
yela si lono aku wat hal pulak em le lak screen die rosak last2 minute habis sem yg lepas...huhu
so terpaksala aku cri extra money ..huhu sedihlak kih3x..
aku bukan mintak simpati okey just nk sharing keje apa yg aku wat
emmm aku tolong ibu aku potong wayar actually..em ok la dpt la mengisi masa lapang..
disamping kena wat preparation untuk praktikal 
19 MARCH 2012 nanti huhu
yela nk jadi cikgu memang kena bersedia awal2 ..bub tu dlm masa yg singkat ni kena penuhkan ilmu di dada hehe^^
memang cuak la lau citer sal praktikal huhu
wisau2x...

ok2 jom tgk apa benda keje potong wayar tu...
cer tgk 
jeng2x....







emmm ni la wayar nye..ehm nanti ada tauke dari kilang hantar kat umah 

pastu bila dia nk amik dia akan cakap bila dia nk amik 
so memang ada masa la nk wat benda ni

emmmm duit yg aku akan dapat hasil wat keje ni


1000 keping wayar = RM4.00


ehmm so seminggu aku akan dapat dlm 4000 keping wayar..bergantungla pada yg hantar

ehm...keje ni aku wat ngn my mum hihi^^
lau wat sowg gamaknya aku zzzzZZZZZ hehe



Misz sunsweetz: Hari ini penat sgt bub kena masak utk family & kuar shopping ngn family hehe^^













6 ulasan:

Allya Riff berkata...

wayar ape ni? first time tengok. interesting pulak kn potong2 wayar boleh dpat duit. hihi :]

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@allya Riff: em wayar tv n radio..emmm kilang jepun..sumitomo punya kilang haha d macam ajinomot haha^^ seronok bila duit masuk..sedih bila duit kuar yunk oi!

Mie Hishamuddin berkata...

waahh..rajinnya! ^_^

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@mie hishamuddin: hehe besela nk duit masuk kena rajin kih3

Mie Hishamuddin berkata...

nanti boleh la belanja mie kn? ngee =)

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@mie hishamuddin: ok boleh jnji duit da berkepok...em doakan Ms kayo hehe

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...