Isnin, 16 Januari 2012

hohoho horlicks....

cak !!
terkejut x??
emm petang cmni lau dpt minum horlicks panas kan best..! nyaman gitu hihi
emmm actually aku baru lek dari library..alhamdullillah
dapat gak masuk siket2 study td...
emmm syukur2x...
balik terus li makanan n ngam
hihi lapo tu..
bak kata orang: kalo pewut lapo bila study maknanya kita guna 100% otak utk berfikir haha so for sure aku cmtu hihihi ( gelak golek2x)
emmm...
pastu terus on lappy bukak FB 
then tgk kat grup  kos aku ada dak ni update sal markah kerja kursus untk subjek rabu ni
iaitu
TEORI SET & MANTIK
emmm alhamdullillah lega bila tgk...syukur sgt2x....

*asyik nak tido je lau study...hihi
emmmm almaklumla aku ni sejak masuk U SUBJEK math kurang siket skor nama j amik PENDIDIKAN MATH dek kerana malas nk study tula aku agaknya da terlalu tepu kot..
tp kat matrik le je skor siap 
pointer 3.70+++ something tuuu
mgkin faktor usia hahaha bla la ni budak kasi tumbuk siket dush2x

emmm actually aku ni kalo da terkena baru nk sedar cntoh cam subjek real hihi
*so bila da terkena baru nk golek2 cmni
baru ingat dunia akhirat alhamdullillah
so dak2 bawah umur sana jgn nk ikot cara CIKGU ni ea...hihi
mati aku lau dapat anak murid cm diri aku nnti pusing3x........


misz sunsweetz: yok study telekomunikasi & rangkaian malam ni...jgn ingat cikgu math x belajar ni subjek tau hihi kalah dak komp haha^^

2 ulasan:

Cik tikah berkata...

dahsyat kalo kat matrik dpt 3.7++ cik tikah pling tinggi pun 3.3++ je :(

::Misz sunsWeetz:: berkata...

hehe..emm tu kisah silam @cik tikah syg hehe=p skrg ni nk gapai tu amatla payah huhu ...

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...