Khamis, 19 Januari 2012

Finally..Semester 5 selesai....^^ yippie

Yahooooo...alhamdullillah akhirnya
selesai sudah semester 5 aku^^
kalo nk citer masam manisnya semester 5 amik kaw esok lusa pun x habis agii..huhu kira tragis la tuuu hihi
em tp semester 5 banyak bagi aku pengalaman..alhamdullillah aku dapa rasa nikmat tu..
emmm ok mulai esok bermulanya episode cuti-cuti malaysia aku hihihi^^
emm nk 1st sekali aku nk bangun lambat =p ( beranila aku buat mau pekak telinga dgr ayah aku memekiik nnt hihi)
em so hasrat tu kena batalkan...
actually aku dapat keje parttime...so aku agak busy jugak la...
nak tau keje part time aku tu apa??
tunggu next entry ok !
boleh la wat topup duit betulkan LCD screen Lono aku ni.....

ok fine aku nk g BW lak..cian kowg lama da aku x g lawat hihi..so lau nk bagi link le je kat komen bwh entry ni  huhu


Misz Susnweetz: 7 Hari lagi....^^

3 ulasan:

Encik Troll berkata...

Alhamdulillah. Selesai sudah. Tinggal nikmati cuti saja. :)

::Misz sunsWeetz:: berkata...

ALHAMDULLILLAH..selesai sudah hihi^^

ain nardir berkata...

fulamak!! ada keje part time! asik dong..!! nti bnjer MB kat kulai eh..huahaha

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...