Ahad, 15 Januari 2012

aku sedih=(

mood ke laut nk study arini bajet le cover topik teori n set mantik aku tp dek kerana
perkara itu aku sedih yg teramat....
emmmmm
cm nela nk asingkan masalah ngn study!
benda2 cmni la yg aku x suka..sabau je la 
tp sabar pun ada tahapnya kan??kan??
emmmmmm
cukupla 2011 aku diuji dengan pelbagai
semoga 2012 melakar seribu kemanisan.....
aku rindu dia
emmmmm
mood memang x betul ari ni.....



emmmmm



dush2x...dak ni kasi betul siket perangai...
emm ingat masih ada 2 paper lagi !
strive to A insyaallah

amin



2 ulasan:

Ariena Hisham berkata...

alaa, relax lah. Jangan sedih sedih. Dont worry, be happy :) Hihi. Jom lah ke blog sy pulak ^^

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@ariena: em tula skrg baru ada mood study..tq dear!

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...