Jumaat, 9 Disember 2011

Nuffnang kasi Untung~


Alhamdullillah..dlm berduka lara...nuffnang telah bagi seribu
kegembiraan kepada aku haha..yipppie...
rasa cm mau lompat terjun dari KLCC haha poyo dak ni !
actually dlm aku nk sign out segala kejadah aku online tiba2x
tersentap dek aty nk usher account nuff hehe
then terus bukak page nuff..amik kaw..terkejut beruk bile tengok BE 1st da jd ME huhu uwaa...
ni mesti merajuk bub aku x online selalu ni huhu tp bile tgk kt atas sekali masuk 3 BE ko....
hehe happy sgt2.....
alhamdullillah..akhirnya merasa Kehadiran B.E hehe.....le la kumpul byk2 nk simpan wat duit beli DSLR hehe boley ka?? ..insyaallah...
So Nuff aku tangkap cintan sama kamoooo..



THANKZ YUNK !!


2 ulasan:

teyhasahaje a.k.a NURUL berkata...

SINGGAH BLOGWALKING ..ADA CERPEN SEDIH DI BLOG ACU... ------> http://teyhasahaje.blogspot.com/2011/12/cerpen-monolog-jangan-lupa-namaku.html SANGAT2 MEMERLUKAN KOMEN AWAK YG MEMBINA ~ DTG TAW ..NANTY ACU DTG BALIK BLOG AWK..TENKS :)

::Misz sunsWeetz:: berkata...

ok yunk ! I'll come=)

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...