Khamis, 1 Disember 2011

bahaya rupenya !

bahaya rupernya....
sebenarnya dari mlm semalam aku sakit...huhu
sakit pe ea?hihi..ehm memang dengar cm x serius...tp klo x avoided habisla nikmat anugerahNya huhu
actually telinga kiri aku sakit....
sakit..sangat2 sakit.bayangkan sakitnye sampai nk demam..smpai gigi sengal2 hehe
em...nk jd citer aku ni suka sgt bersihkan telinga yela kalo boleh x nk satu pun taik telinga ada dlm telinga..amikkaw
rupenya taik tu perlu ada...bub dia cover telinga kiter..
ok fine !
so aku nasihatkan better jangan korek selalu paling kurang korek la dlm seminggu sekali ataupun sebulan 3x huhu
lau x jd cm aku x pasal2 lau x baik agi kena sambung treatment dengan tembak air dlm telinga uish..takut gak huhu..hope dlm 5 ari ni telinga kiri aku ok..mudah2an...amin^.-


Misz Sunsweetz: aishhh....bile nk abiz sem 5 nie huhu

Tiada ulasan:

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...