Pengikut

Sabtu, 12 November 2011

[Yang terpisah kini ditemukan ]

Alhamdullillah selamat sudah sampai kat umah..huhu
den loga dek kerana nk drive sampai ke GP (Gelang Patah) Aku le susah tido mlm td..kul 3 lebih baru le nyenyak ish2x..
yola lesen P pun x habis agi..hehe kira driver freshie la ea...
aku drive ni x kesah cuma aku x suka lau x kena drive jln yg aku x tau ceh bajet ko kena tau semua jln ar bru le drive rusak2x lau mcm ni haha


so apalgi duk busy contact sana sini hehe tnya jln k GP hehe nsb bek ramai shabat aku yg terbek la kowg salute !!!
laju-laju haha
ehm setelah 9 tahun tidak berjumpa 
Akhirnya...


aku dpt ketemukan 2 hati ceh2x....
yela ni umah kwin bestfren ibu gua tau haha
ehm amik kau sejak ayh aku pencen x pernah jumpa 
sekarang bru jumpa...
huhu

suka sgt tgk diowg peluk2x hehe....
rugi lak aku x snap pic time tuuu hehe

ehm tp anyway aku jumpa kawan aku gak 
cm

SHARAMADHAN & ANIS SYUHADA


masing2 muka x byk berubah cuma aku jer berat badan yg bertambah haha

aish berat badan ni bila mau turun ...^.-

then bila tgk owg nek pelamin mula la aku berangan bila la aku punya masa
hehe

aku & miss universe

adkah jejaka itu idaman MALAY hahaha
aku x de la memilih cuma aku pentingkan tanggungjawab dier kepada ALLAH S.W.T  , KELUARGA, AKU & FAMILY AKU itu pasti...

tp aku berpegang kalo aku x selesai grad agi aku xkn fikir sal soal hidup

 aku

bub


byk tanggungjwb aku yg x selesai agi ..aiyo ni sudah merepek lor~aish !


ok2..so kesimpulan nya aku happy bub dpt temukan ibu aku ngn kawan die..selesai sudah misi arini ..

tinggal misi esok...huhu

APAKAH MISI SETERUSNYA???

TUNGGU...........hehe

0 00000 sunsweetz comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...