Pengikut

Khamis, 10 November 2011

Topup Free !!

Yahooooo....ALHAMDULLILLAH..ok fine rezeki aku ..hihi 
td kul 8.45pm ayh aku lek dri keje then dier ngn selamba kuar kan dri poket seluar dier..n ckp cmni 


"ayah, jumpa topup ......" sambil blurr2x dier tunjuk kat kitaowag...


aku dgn wat dengar x dengar bub tgh busy siapkan lab report hihi then ibu aku lak menyampuk..


"awak jumpa simcard ke??...."


ayah aku lak jawab....

 "x la....topup..tp DIGI..."


aku apa lagi terus jengah kepala dari Lappy then terus pujuk rayu my dad hahaha.....actually perebutan berlaku antara aku n si Miss Universe  huhu...yola dier pun pakai DIGI hihi amik kaw mula la adegan pujuk memujuk kah2x....akhirnya kemenangan berpihak pada aku ! yahooooo~






rezeki dikala kesempitan ni huhuhuhu=)

nk tau nilai dier bpe....




sila buat muka surprise okey !!!
















jeng2x.....
























sila teka dulu hehe....


















haha dgn ini aku istiharkan nilai topup tu RM15 ....RM 15....free jer..kah2x.....










( ele kau baru dpt topup RM15 da poyo wat entry...hehe ada aku kesah ini blog aku page aku...hihi benda happy kena share bersama kah3x..wajarkah ??).....




::: ALHAMDULLILLAH :::


















Mood: masih dirumah ..cuti bersambung haha..atas sebab2 yg x dpt dielakkan..
( huh! bz uruskan dokumen2 miss universe yg nk masuk poli lan 12 ni) ini la anak sulong ~





































8 00000 sunsweetz comment:

Cik Nurul berkata...

pehhh 15 hengget tu!! untung ler... hihi

~best ke gune digi dear?

::Misz sunsWeetz:: berkata...

best sgt2x...lagi2x..lau @cik nurul ada buah aty n nk gayut lama2x..le pakai no buddyz tu n le gayut smpai panas telinga dri kul 12am-6pm...tp pas 6pm-12am da kira kena bayar..kdt ditolak..huhu ala lau nk set no family pun boleh tp ada 3 no je le isi huhu..try la hihi

Cik Nurul berkata...

owh, dr pkol 12am-6pm tu free la eyh??

::Misz sunsWeetz:: berkata...

yup dear..free=)

Tanpa Nama berkata...

untung la~~~haha

::Misz sunsWeetz:: berkata...

confirm tanpa nama ni cah maizatul haha=P poyo kamu!

Tanpa Nama berkata...

haha.. cah maizatul tu spe??kik3

::Misz sunsWeetz:: berkata...

kik3x...cah maizatul tu dak senget haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...