Khamis, 24 November 2011

My Fav Choc`yummy

ehm yg ni best bub ada honey dlm choc slurrppp !
Yummy dapnyer....


ehm yg ni pun fav aku huhu   






yg ni fav aku paling mahal la hihi tp fav pun jarang mkn

yummy !! fav paling lama x mkn

 fav aku paling murah der~hehe selalu beli + mkn masa tonton movie kt lappy



Actuaally aku selalu terpikiaq la..kalo la hantaran aku nanti semua bakal suami aku bg choc..kan best haha agi2x..choc high taste huhu
jimat gak haha


melampau ko ni kang ada aku kena beduk ngn ibu aku...bhya punya anak hihi bikin malu sje!


hihi
tp memang kalo aku stress aku cr choc..dpt yg murah2 un kira ok la..
pastu perasan x choc aku sume ada fill x mo kosong2x...hihi
aku anti 100% choc..muak ...


oleh itu next coming besday aku sila mintak alamat aku n post choc ea ,...wajib haha!
perlu...


k




yup perlu..hihi=)


misz sunsweetz: Uwaa petang ni ada test II Tele...huhu.....x mo2x...




3 ulasan:

Syairah Suhaimi berkata...

Sedap tgk...

Miss Universe berkata...

mcm nk den bolikan jo tok ekau.,.haha

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@syairah suhaimi: ehm yummy=)
@miss universe: haha....pe salahnya..ku tuntut 26 januari 2012 haha

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...