Pengikut

Ahad, 13 November 2011

Jika ini ketentuan-NYA padaku

Ya ALLAH 
adakah ini yg terbek buat diri ini...
aku tidak menyangkakan bahwanya ari semalam merupakan ari terakhir hubungan ku dengan sidia...
mungkin ini yg da tertulis dlm lu mahfuz ku
YA ALLAH
berikanlah aku ketenangan
terlalu byk penderitaan yang aku lalui
kau tunjukkan la aku jln yg benar
YA ALLAH 
kau hindarkan la diri ini dari berduka lara
kau gantikan la dia dgn insan yg lebih baik dari sebelum ini
dan engkau berikanla aku petunjuk untuk menjadi wanita solehah
YA ALLAH 
kau la segala2nya 
Kau la MAHA PENYAYANG
berila aku kekuatan.....


AMIN




5 00000 sunsweetz comment:

Tanpa Nama berkata...

xmo sedih2 tau,,mungkin ad yg lebih baik lg sdang menanti kamu~~

::Misz sunsWeetz:: berkata...

@tanpa nama: mungkin.........insyaallah

Cik Nurul berkata...

saba ye dear... semua yang terjadi ada hikmahNya.. harap anda tabah! =)

::Misz sunsWeetz:: berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
::Misz sunsWeetz:: berkata...

@cik nurul: mudah2an...doakan Ms yer yunk !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...