Pengikut

Ahad, 27 November 2011

Iron Chef la gamaknya......

huhuhu
cak !
uish tiber bgun pagi aku dpt tawaran masuk pertandingan IRON CHEF hahaha
amikkaw dgn muka x basuh dgn x mandi agi tetibe dpt pglan suh jd CHEF pulak tu bukan sebarang CHEF lak tu
hahaha
(cukup2 ko nk berangan pulak) 
hihi
actually aku dapat mandat dri PUAN ZAINON 
suh masak arini dek kerana ibu aku nk sgt mkn air tgn aku.....
hehe
so aku diberi pilihan dgn adnya bahan2 yg sgt siket dek kerana aku x g shopping ag ngn my mum huhu
antaranya:

ikan puput
kacang panjang
cili merah
bahan2 asas cth garam+kunyit dll

aish ...
so terfikir lak nk masak singgang..so kacang tu aku nk goreng je..then wat sambal belacan limau purut fuyooo menyelerakan..yummy2x
then potong timun...
ikan tu x semua aku masuk dlm singgang tp aku goreng separuh..ehm menyelerakn! haha



alhamdullillah..le thn gak ...walaupun 1 jam 1/2 bru siap haha MELAMPAU hihi
kebulur la future husband aku nnt hihi..nasibla sapa suh  nk khwin ngn aku haha...




2 00000 sunsweetz comment:

ain nardir berkata...

hahha.. wah! hebat la ko.. da mcm masterchef malaysia da. peti sajian misteri. tp masa yg diperuntukkan 60min je.. haha

::Misz sunsWeetz:: berkata...

hahaha....tu master chep punya tahap ni aku tahan koperal chep ain! haha tu yg 1 hour 1/2 haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...