Jumaat, 18 November 2011

::Dunia Baruku::

Salam cak !
hye guys..actually now aku kt library tu.hihi ni la hikmah bile wifi x de dlm bilik aku..bukan x de tp lembap sgt der
then aku decide menghabis kan sisa2 masa aku kt bilik menyiapkan assignment yg terbengkalai aish^.0
tp cm byk wat keje len je..huhu aish elak2x..
ehm meh dek kerana lama giler aku x mencurah rasa kt page aku ni arini aku nk curah segalanya haha boleh gitu..page aku ye dak..suke gua la haha
 ehm byk perkara yg berlaku dlm satu masa..huhu sepanjang mggu ni...ehm dengan masalah peribadi kot dgn masalah awam agi aish ada ke masalah awam..hihi
mcm yg diketahui now aku berStatUs 'Single' fuuuuh...rupenyer best jugak jd single mingle ni haha..x yah fikir sal owg len dlm kepala otak lau x duk fikir si dia wat apa,da mkn lum, da bgun lum, da g keje lum, kuar ngn sapa..aish benda2 ni merusakkan aku je..then bile fikir lek.benda2 ni menyemakkan memori kapasiti otak aku ja hahaha....so setelah mendapat ketenangan dari Nya ..Alhamdullillah aku dapat menerima kenyataan..dan x rasa sunyi pun lau rajin ingatkan NYA....Alhamdullillah....tingkatkan mutu ibadahmu hihi insyaallah...


so dek kerana 'Single' segala keputusan atas diri sendiri..ehm duit topup pun da jimat deh...haha untungla bak kata kwan aku 'Cah; Untung la ~ haha...poyo je dak ni...=p
Now segala perubahan berlaku...ehm aku percaya akan jodohku..Tulang rusukku sentiasa menantikan ku..justeru aku perlu tingkatkan iman agar pemilik tulang rusukku diredhai ALLAH S.W.T kelak....


ehm ce bygkan bila duk bilik single..aish memang la sunyi..lau dulu ada BUAYA FEN le jd peneman kononnya..ceh ! but that's not the main motif ok..aku memang suka duk bilik single bub PRIVACY..ehm n x yah jd aty owg len hehe..aku ni dala lau owg kecik aty n senyap ngn aku le jadi mati kutu aku so aku elakkan itu perkara dari berlaku..da 1 tahun 1/2 duk bilik single..segalanya berdikari hehe...bape byk perkataan ' Single' harus aku guna niii haha....


ehm dek kerana WIFI UTM yg lembap cm siput sedut yg aku ada tulis kt entry lepas..so aku terpaksa la berhibernasi ke PSZ (Perpustakaan Sultanah Zanariah) huhu ni library UTM okey! huhu ....jdnya aku le la dpt gelaran dak suka g PSZ....hehe padahal dak g PSZ bukan study but for ON9 haha..peduli apa..ceh ! 






ehm aku nk  balik...mgu ni tp ada OSHA lak..aish ^.- da rindu ni kt Ibu aku..padahal mgu lepas baru lek umah n da la cuti > dri yg ditetapkan haha..itu mestilah huhu...ehm OSHA tu apa? ok OSHA tu nama short course aku kena amik dlm Professional Course sebeleum aku grad...huhu tp aku da amik dulu bub setle awal kan mudah...tp kesian dak Final Year diowg yg x amik aku da amik but no salahkan aku..bukan aku tutup peluang kowg haha..actually siapa cepat dia dpt haha..hampeh punya budak.dush !!!!




kira full la weekend aku hohoho...no foya2x..aish melepas aku..hehe..ehm dala nk join dak2 ni g kenduri kahwin tp ada OSHA lak..ehm...redha la gamaknya..aish ^.^


ok sila ketahui bahawanya aku ada 2 Test for next week...ehm Ari Isnin malam & Khamis petang huhu....
ehm aku ada Tugas dgn unit protokol lagi aish ^.-
ehm aku ada assignment yg melambak2x......




argh !!!!! le x time ni ada owg bwk aku g AUSTRALIA haha.aku mau cuti belajar kah3x....perluke??hihi...












Ms sunsweetz: Assignment + test +stressss !!!

























































3 ulasan:

Cik Nurul berkata...

single is simple.. =)

::Misz sunsWeetz:: berkata...

yep..single is mingle haha=p aish ^.-

Tanpa Nama berkata...

wah!!!!nme ku d seru2 oleh ko upenye~~hahaha

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...