Pengikut

Selasa, 11 Oktober 2011

Heppy + lega + puas hati

Alhamdullillah, hepy sgt2 bila printer kesayangan aku da le guna..
pasni ag bersemangat la aku nk wat assignment ( iyeeee je! ) hehe
anyway aku sgt2 bersyukur bub frens aku kat UTM ni sgt2 bek semuanya..zaman sekrang susah nk jumpa kwn2 yg sgt sanggup bersusah payah....THANKZ A LOT to WAN NABIHA & SYAFIAH SOTHIR  cyunk kamu berdua yela diowg berdua yg 2 hari berturut teman aku g bwk printer aku ni masuk n kuar ICU hihi
Syukur sgt2x.....Thankz a lot gak kat dak Cah Mazaitul n Ain nardir yg x pernah serik ajak aku kuar ...hehe 
hilang stress kuar ngn memembe ni....




Anyway lega sgt2 bila assignment HISTORY & PHILOSPOPHY of Mathematic Aku da submit dr 9 Oct agi..walaupun Lec aku terus komen n aku ada lakukan kesilapan dlm keje tersebut tp aku redha bub aku da usaha n itu je aku mampu lakukan ..IF lec kasi masa lebih agi..akan ku usahakan perbaikinya lagi hihi..HOPEFULLY~then lau x...anta je la...=(






Emmmmm Puas aty sudah bub ...segalanya sudah selesai tp masih belum dipenghujungnya lagi...Ehm liku hidup seorang Mahasiswa UTM yg masih bergantung harap dengan IBU BAPA nya dan Masih harus diteruskan ..Chaiyok~ agi 3 semester jer ag nak konvo !! 












Mood :
Ehmmm Assignment DR.HEE membelengu jiwa raga ku haha..OBJECTIVE then LITERATURE  REVIEW..ayoooooo ~







0 00000 sunsweetz comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...