Pengikut

Sabtu, 21 Mei 2011

RESULT SEMESTER IV aku da Kuar la ^^

Syukur kepada ALLAH S.W.T 
coz hasil usaha aku semester ni sgt2 berbaloi
bayangkan aku dpt naikkan pointer aku sebanyak 0.63..fuh
sedangkan nk nek 1.00 pon susah nikan 0.63 hehe
aku rs betul la kata pepatah
"kalo x pecahkan ruyungnya manakan dapat sagunya"
so aku da berjaya pecahkan ruyungnya kah3x..(*gelak guling2x)
ehm nk tgk x result aku?
jap ea aku upload senarai tampal result aku
tunggu tau jap
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:


















cak ^^




















jeng2x














hehe napa aku higlight kan merah hehe yg tang tu RAHSIA ..bub subjek2x tu aku x dpt A...
hehe

tp still ok bub sem ni aku x kumpul lansung C haha...
belagak sudah..ish dijauhkan

ehm thankz to all readers n my follower yg sudi doakan kejayaan saya dan sy pun syg lec sy...^^

mood: takot lak nk masuk keje isnin nie huhu

3 00000 sunsweetz comment:

echaRierie berkata...

waa..tahniah ea..
nanti kasi Gempak lagi !
hehe..

Ms sunsWeetz berkata...

@echaRierie:tq darl=)

mummysyafie berkata...

salam dear,awak pemenang saguhati GA mummysyafie. boleh tinggalkan alamat kat mummysyafie@yahoo.com.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...