Pengikut

Selasa, 17 Mei 2011

rahsia ringankan jodoh

pagi2x td aku bangun aku bukak segmen "SEMANIS KURMA"
Kat TV9 
tp ni episode ulangan la ...
dek kerana yg aritu aku x tgk almklum la aku ni kat student Uni so ne la sempat tgk tv tgk lappy sempat la haha
ok tajuk dia 

"PERIGI CARI TIMBA"

MACAM masyuk je tajuk..huhu
ce bayangkan lau pempuan g ngorat lelaki haha
mesti kaum lelaki x dpt trima ..aku lagi la aku labelkan pempuan tu Gedikz giler haha
tp Ustazah NorBaiya ckp boleh asalkan jaga batas2x sebagai Perempuan Muslimah sejati...
yela da kalo ada kaum lelaki yg species pemalu lu kan memerlukan Girlz mulakan dulu haha
ehm tp kan lau kiter nk dptkan jodoh yg sekufu n sepadan kiter mesti ubah diri kita dulu
barulah le dpt apa yg diimpikan  dan usaha perlu dilakukan juga huhu
yela kiter kena fikir takut nnt da umur 60 Tahun x nikah2x n x mendirikan rumahtangga ish2x dijauhkan...



so arini  Aku nk share something yg mengguna untuk 
perempuan2x yg masih mencari jodoh n yang belum kahwin agi

jeng2x





Doa2x meringankan Jodoh




meh sini

g cari



Surah
  1. Yusuf- ayat 4
  2. Anbia-ayat 89
  3. Toha- ayat 39




Pastu kadang2x ada yang kena SIHIR daripada sekat jodoh.. so nk hilangkan Sihir tu n jauhkan meh 
baca surah nie

jeng2x






Surah
  1. Al-Baqarah-Ayat 102
  2. Al-Baqarah -Ayat 255
  3. Yunus- Ayat 81-82
  4. A'raf- Ayat 117-122












0 00000 sunsweetz comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...