Pengikut

Khamis, 28 April 2011

Sunsweetz relax time now^.^

ehm Cak ...!
ehm alhamdullillah sudah selesai 3 paper aku lenjan..huhu
now hanya tinggal 3 agi paper...
iaitu pada 6 mei, 10 mei & 11 mei......
fuh jauh kan jaraknya....ehm semester ni..UTM nk kasi can sama aku suh study lelok..n baik2x..kasi power naik
yehaaaa!!
moga2x..aku le study n pulun kasi habis..anyway now aku kat umah..haha
tula bila University dekat ngn tempat tinggal..hehe
tp lau jauh pandai je bwk diri n x kesah pasal nk balik2x ni...
ehm...o.k la aku nk wat sesi BW lak haha..nnt aku wat entry terbek untuk kamu2x...especially my follower..coz ada kesah aku nk citer n story mory kat u allz...lor~
cau~

2 00000 sunsweetz comment:

MiSzy DiaN berkata...

gud luck :)
skejap jak msa berlalu tue ..

Ms sunsWeetz berkata...

thankz dear=)
betul tu masa itu emas huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...