Sabtu, 23 April 2011

No idea....Blurrr or Bluffing ?? kih3x..

Bluffing ...fuh...bluff..blufff..what is that?hahaha....G cri buku PENGUKURAN & PENILAIAN...baca xpun g cri BESTA haha..kamus cikai x le..kena guna yg elektronik kih3x...
ehm arini aku bergelar..cik Sunsweetz...new life becoming into my life right now..although wrong time..ist o.key...bak kata owg tua2x,,KUMBANG BUKAN SEEKOR....haha...tp macam ne nk cri kumbang yg betul2x baik spesies nye..haha.
Sedih la wey~ nape aku mesti laluinya...ehm lau cmnila..lau aku tau dugaan nya..bek aku cerai jer awal2x dulu n not ACCEPT his love...but semua da terlambat..okih2x...NOW..aku da malas nk citer sal tu...tp aku nk gtau..aku nk mulakan ari yg ceria haha..27 april aku punya 1st paper..wish me g.luck~
huhu..tp petang ni aku nk lek umah..bub my mum cll semalam ..tp aku offkan hp coz cri ketenangan..pastu aku buka2x hp tgk ada 2 miscll dri PUAN ZAINON..huhu apa lagi aku pun cl lek..then ibu ckp .."x nak lek ke..jom la lek..kih2x...ibu nk ajak g kenduri kahwin ni..x best la x de teman..." that's why la aku rapat ngn ibu....kui3x..well anak sulung...selalunya begitu agak manja ....huhu

okih la...aku nk sambung study aku yg tergendala giler mlm td..dek kerana isu yg x sepatutnya aku fikir mlm td...fuh~ tabahkan aty wey~
ok.....tata.....


nota kaki:

  1. perasan x? Ms da guna perkataan 'aku'..so harap maafla..mulai arini Ms akan guna bahasa pengganti diri tersebut..bub ag selesa...^.-
  2. ni ada borang kosong...lau sapa nk isi le la..komen kat bwh ni hahahaha....*joking only~
  3. kul 3pm aku lek KULAI,JHR...harap maklum..........^.^
  4. 27 April-28April aku ada paper....pastu smbung lek 6 Mei..fuh..jauhkan jaraknya??
 
-LA TAHZAN kerana CINTA-

2 ulasan:

Cik Azizah berkata...

lar..nape sampai jadi cmtu yunk..
xpelah anggap e xde jodoh yer..

nanti mungkin akan berjumpa yg legi baik dr si dia :)
wink2.. PUTUS CINTA

Ms sunsWeetz berkata...

@cik azizah:insyaallah..moga2

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...