Selasa, 5 April 2011

:: cik tutu menyerang bilik Sunsweetz ::

huhu...cik tutu?? apa itu cik tutu...ehm lau dpt jumpa cik tutu ni pasti menggelikan ish...elak jmpa jer...harap2x cik tutu lari la jauh2x ea...

ALKISAHNYA...petang semalam Ms g lawat anak kawan Ms dari kelantan turun UTM JB..nama dak chomel tu HAMBALI anak kepada sis Na...huhu kat KOLEJ DATIN SERI ENDON..kul 6 pm Ms n my frenz..AINA n BEEHA nek Bas g kolej tu bub Kolej Ms adlh Kolej Tun Fatimah..so agak jauh untuk ke sana...huhu..Nak dijadikan cerita..Ms lupa mau menutup tingkap....jadinya Ms sangkakan lek awal huhu..Ok2x..pastu Ms da habis sesi melawat hambali Ms pun ckp ngn AINA n BEEHA mau buka pose sama2x ngn diowng kat CAFE MERANTI (lau kamu dak UTM JB..pasti tau kat ne CAFE MERANTI tu?....hik3)
ok..Ms pun asyik n lupa pasal tingkap..ehm amik ko tengah2x makan masa buka le lak ckp ngn diowang ALAMAK...tingkap aku..habisla...nyamuk masuk..huhu  konon2nya ingatkan nyamuk je masuk..hik3x
ok2x..habis je buka g la lek bilik..semangat lek terus je tutup tingkap..ehm tanpa melihat keadaan bilik yg kononnya O.K je..g la mandi..after mandi amik ko......tengok bungkusan ikan bilis Ms abiz berlubang....huhu...dgn geli geliman Ms terasa..adabenda menyerang bilik MS...ooo Ms apa lagi menjerit n lompat atas katil takot dia ada agi...kebetulan ENCIK UNYER call Ms..ehm saat membuat laporan pun terjadila..hik3x..( *manja sgt Ms nie) hehe

nak tau apa ENCIK UNYER ckp..


"ehm cuk..abg rasa tu tikus la....huhu..."


Ms apa agi...mau pengsan mendengar perkataan tu..tnpa diseadari Ms nangis ish3x..penangan betol la si tutu tu...terus dari ari semalam smpai sekarang Ms x nk buka tingkap lau g kelas..melainkan Ms ada kat bilik baru buka..bub nk bagi bau bilik natural...huhu ehm tapi Ms masih musykil nie...

BETUL KE YANG MAKAN IKAN BILIS Ms tu CIK TUTU atau jeng2x....??? hehe..ish harap2x...x de berlaku agi....=)



 
 
KALO CIK TUTU YG NI mS Sgt2x menyambut kedatangan nyer hik2x
TAPI LAU yang ini ish dijauhkan...






Tiada ulasan:

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...