Jumaat, 22 April 2011

berkecai sudah

Dulu waktu bercinta semuanya indah..tp bila da gaduh semua jadi hampeh!
time study week ni la nk wat hal...xkn gf sendiri x le tegur kot perangai bf kiter...ehm...
entahla..lau owg da x nak kiter lagi wat per nk tunggu ....sedangkan atynya mungkin da DELETE nama kiter...
sedih ni!!!
napa perlu berlaku waktu study week...
ehm dugaan ni terlalu sukar untuk aku tempuhi...
ku ingatkan SAYANG sepanjang masa namun...BENCI hadir dlm dirimu..mgkin aku bukan diciptakan untukmu..
biala aku pergi dri dirimu...
walau sukar tuk ku hadapi namun akan ku tabahkan aty ini...walaupun pahit..namun..hakikatnya..bila
LELAKI
buat begitu aku terpaksa..lepaskan...jika itu yg kau pinta..akan aku pergi...
mungkin SEHARI,SEMINGGU,SEBULAN,SETAHUN atau BUAT SELAMANYA..namun
ku harap Kau jgn sakiti insan bernama PEREMPUAN ..lagi....cukupla kesabaran yg aku hadapi selama ini..mgkin salah diri ini....
kerana terlalu mencintaimu...
ku harap dgn pemergianku..kau BAHAGIA...mungkin....terima kasih KHAIRIL AZHAR

Tiada ulasan:

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...