Pengikut

Khamis, 20 Januari 2011

Masih ada yg tidak mengerti......

20 January 2011, 6.49pm


Ehm....
masih ada y tidak mengerti akan Perasaan aku....
Masih tidak memahami keadaan aku....
Ya Allah,bantula aku....
Kenapa aku kau pilih?
Adakah ujian yg kau berikan kepada aku nie sebagai penghapus dosa masa lalu ku...
Ehm....
Mungkin diriku sukar dimengerti ttp ketahuila
aku juga insan yg lemah
kenapa masih ada insan yg aku sygi tidak memahami diri ini.....
adakah aku tidak layak dimengerti...
Ehm...
Sesungguhnya ...kau masih tidak memahami aku....
memang hakikat tawa dan gelak ku ada lah penawar kedukaan ku..
atini penuh seribu detik2x hitam yg sering menghitung diriku kemana saja ku pergi...
Walaupun 2 thun ia berlaku namun..kesan nye ibarat jalan yg penuh duri..pabila kau gunakanya kesakitan nye tetap terasa....
aku sedih...mgkin memang benar diri ini bukan milikmu sepenuhnya....mgkin aku tidak diciptakan untuk sesiapa.....YA ALLAH ....kau berikan aku petunjuk...Kau ampunila dosa2x silam ku....
Ehm....
Aku redha...
jika itu takdir ku...ku terima...
Namun keprcayaan ku sukar dimiliki....
MAAFKAN KU...LOVE U.....

2 00000 sunsweetz comment:

Shaheila Malek berkata...

Allah bg ujian kat org yg disayanginya.. ^^

Ms sunsWeetz berkata...

sHAHEILA:OOOO..THANKZ DEAR<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...