Rabu, 6 Oktober 2010

Kuat kah aku???

Ya ALLAH kuat aku??
Sering kali aku menangis
mampukah aku melayari kehidupan ini
Ya ALLAH berikanlah aku kekuatan
sesunguh-Nya AKU hamba yang lemah
:
:
:
YA ALLAH,
bagaimana kehidupanku tanpa si dia,
adakah ini hikmah yang engkau terbitkan kepada aku,
Sesungguhnya berilah aku kekuatan untuk menempuh hidup ini 
:
:
YA ALLAH,
mgkin benar dia bukan jodoh ku
KAU tabahkan la Hati ini menempuh dugaan mu ini,
Sesungguhnya KAU gantikan lah dengan insan yang dapat mendidikku
kearah-Mu 
YA ALLAH,
KAU tunjukkan aku jln yang benar,
Berilah aku pedoman hidup,
Sesungguhnya aku ingin meraih CINTAMU YA ALLAH......
AMIN...

Tiada ulasan:

Misz Sunsweetz a.k.a cikgu wadi

assalamualaikum 👀.. selamat malam semua.. tiba-tiba malam ini macam ada mood nak berblogging hik3 rindu sebenarnya nak berblog nak g walk...