Pengikut

Rabu, 22 September 2010

"GUA TAHU ITU SIAPA"

Wow apa benda yang gua tahu ea???
ish3x
ok pe2 hal aku nak masuk contest ni
pergh!!1st time contest yang aku terjah
hope dapatla hadiah
ea eN CONTEST huhu
 ni dier pic yang disuruh teka
:
:
 JAWAPAN SAYA: sebelah en Hamzah adalah ayah en hamzah yang sedang membaca SURAT KHABAR berita sensasi gitu dengan kuih-kuih raya diatas meje selepas menunaikan solat raya huhu
:
:
Harap2x en Contest bagi la kemenangamn ea
hik3x
aku nak tagged sapa ea?
tagged
                            Semekar Kasih
                    ..let d fingers do d talking..
                      ❤::belog suzierahman::❤
ok siap..sebarang pertanyaan le pergi jenguk ke blog EN CONTEST: 
               http://www.terbangtinggitinggi.com
*to sapa2x yang ditagged don't follow my answer!!


3 00000 sunsweetz comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...