Pengikut

Sabtu, 28 Ogos 2010

Ramdhan Kali ke-2 di UTM JHR...

ALhamdulillah..kali ni aku menyambut ramdhan di bumi Skudai,jhr...walupun bumi ku tinggal hnyala beberapa KM sahaja namun masih terasa jarak perpisahan dengan ibu,ayah n adek tercinta...tp perjuangan menuntut ilmu perlu diteruskan... Insyaallah 2 thun lagi ku akan bergelar seorang GURU....sungguh berat pangilan itu..dimana aku perlu mencurahkan segala didikan kepada anak bangsa..ku harap ku akan menjadi seorang guru yang diidamkan oleh para pelajar... Namun dapatkah aku menemui malam yang amat bermakna di bulan ramdhan ini..LAILATUL QADAR??? Aku ingin menghampirimu LAILATUL QADAR...berila aku peluang menikmati malam tersebut agr diri ini dapat kutebuskan dosa-dosa ku yang lalu..dan agar jiwa ku tenang menghadapi kehidupan yang bakalmencabar kelak....=)=)

0 00000 sunsweetz comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...