Pengikut

Khamis, 24 Jun 2010

cUti YaNG kiAN hABIZZ.......

hYE..GUYS..ehm mlm nie eh bukan mlm tp pg daa...ehm td ada meeting ngn pengetua kolej aku pasal gerak kerja SUKAM kE-18 2010 ehm u all mesti nk tau apa itu SUKAM..ehem Sukam adalah a.k.a untuk SUKAN kOLEJ-KOLEJ MAHASISWA..DIMANA sumer kolej-kolej dalam Universiti gua mesti mghantar wakil bg kolej mereka untuk bertanding..so ini adalah aktiviti sihat..hidup sukan untuk universiti hehe..uppppsss... aku nk cite pasal CUTI gue sebenarnye...ehm bru je rasa bercuti akhirnye mggu depan adlah mgu terakhir cuti ku..ehm lepas ni sukarlah bgiku untuk bgun lambat hehe..fav aktiviti maa..hehe..*(ELAKKAN DALAM HIDUP ANDA) haha.. ehm whate ever..cuti kali ni aku bergelar Jawatankuasa Kolej Mahasiswa..sungguh byk pengorbanan perlu dilakukan bg menjawat jawatan ini,kebetulan program aku bru je lepas(4,5& 6 jun)ehm yela owg len duk senang kt umh santai2x tp team Program aku kena gerak kerja..fuh!! pengorbanan sey..Anywhere great job to ALL Bakti SIswa's Team...syg u allz..ehm 12 julai 2010 maknanye cuti ku telah tamat..huhu kena sediakan minda dan emosi untuk masuk kuliah..Aduyai..chaiyok..Azam baru ..hehe..ehm no sleep2xin lec hall hehe focus only!!! Nurul wake-up hehe...anywhere..cuti kali byk memberi pengalaman itu yng paling penting dlm hidup..kata nenek aku:pengalaman mengajar erti kehidupan huhu..thankz nek....=) *** ibu n ayah n adik2xku sabar ea ...akak memang buzy kali nie tp x lama lagi akak free..jgn rindu2x..huhu..-Ms SunzsweetZ.....2.13 AM

1 00000 sunsweetz comment:

annazanariah berkata...

sama la kita.. baru plan nak balik 30.. kena percepatkan jadi 27.. see u there!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...